Keluarga Harris yang bersatu semula berusaha untuk menyelamatkan Caroline dan menghentikan lubang robohan. Sebaliknya, keluarga mereka menerima ugutan daripada tentera. Dengan mengambil risiko nyawa Lucas, Ty menyahut cabaran untuk beri kawannya penawar.