Million-Dollar Mistake
Perubahan cuaca mengubah keputusan perlombongan rutin Andy menjadi potensi bencana. Berharap untuk mengelakkan kerugian jutaan dolar, Todd mencuba penyelesaian kejuruteraan untuk menyelamatkan lombong.