Jack's Gold Dream
Hunter merentasi tundra untuk prospek kaksa baru sebelum Lost Cut kering. Todd diam-diam menghantar loji pencuci era 1980-an milik Jack ke Alaska, tetapi memasang semula keluli berat di tapak kerja membawa kejutan tersendiri.