Under-Mined
Ais mula terbentuk lebih awal, mengancam membekukan operasi. Dalam usaha terdesak untuk mencari tanah yang tidak beku, Andy mencipta penyelesaian baru: menggali jalan untuk mendapatkan kaksa Lost Cut yang kaya dengan emas.