The Gold and the Glory
Pada akhir musim, kru Todd bergegas mengatasi 1,000 auns dan membuat musim akhir yang menguntungkan untuk Atok Jack. Namun dengan salji akhir musim yang diramalkan turun, kaksa kaya yang mereka perlukan mungkin berada di tempat yang di luar jangkaan.