Quarter-Million Dollar Cleanup
Oleh kerana ibun abadi yang mencair mengubah kaksa menjadi lumpur, Andy membuat percubaan bagi membuktikan Lost Cut kaya dengan emas. Apabila Todd dan krunya menghidupkan loji pencuci, harapan meningkat untuk timbangan emas.