Richer by the Ounce
Selepas kemenangan besar dan kegagalan epik, Todd Hoffman meninggalkan perlombongan emas. Namun sekarang dia membuat pertaruhan baru di lombong terpencil di Alaska. Todd dan keluarganya hanya ada tujuh minggu untuk dapatkan emas sebelum musim sejuk.