Gold Floats
Hoffman berjaya di tapak lombong Alaska yang telah memusnahkan bergenerasi pelombong sebelum mereka. Namun apabila lumpur ibun cair melimpah ke dalam loji pencuci Todd, Andy mesti mereka semula keseluruhan sistem agihan air.