Search and Rescue
Ketika kaksa di Lost Cut semakin kurang, Hunter melombong kaksa dari lokasi baharu yang dipanggil Plateau. Framer hilang selepas keluar memburu caribou secara solo, memaksa Todd menghubungi Alaska Troopers bagi mendapatkan bantuan mencari dan menyelamat.