East Meets Italy
Di LA, terdapat banyak restoran gabungan Itali/Asia dengan hidangan yang mencerminkan rasa dinamik timur dan barat. Giada De Laurentiis meneroka budaya ini dan membuat tiga hidangan yang mencerminkan gabungan gaya.