Friends for Lunch
Anak Giada, Jade, menjemput rakan untuk makan tengah hari selepas sekolah. Jadi, Giada menyediakan menu mesra kanak-kanak yang menyeronokkan dengan Sandwic Parmesan Ayam, Salad Timun Berkrim dan Sundae Mentega Kacang Gebu Coklat.