15-Minute Pastas
Ia adalah malam minggu yang sibuk dan anda ingin mendapatkan makan malam yang hebat di atas meja dengan cepat. Giada De Laurentiis menunjukkan kepada kita cara membuat empat hidangan pasta yang semuanya boleh dicapai dalam masa 15 minit.