Chocolate Kisses
Jadilah tetamu Giada De Laurentiis sambil dia menyediakan makanan untuk rakan dan keluarga. Sama ada jamuan perayaan atau jamuan intim, di dapur sendiri atau di pantai, inilah hari makanan yang tidak dapat dilupakan dan keseronokan bersama Giada di Rumah.