Giada's Tasting Menu
Giada de Laurentiis mencipta menu rasa pinggan kecil dengan kelainan. Tren itu ialah setiap hidangan mengandungi adas, seperti Salad Citrus Fennel, Salmon Panggang Pan dengan Puree Adas, Kek Adas Terbalik dan Fennel Vodka Martini.