Football's Top Four
Giada meletakkan pilihannya sendiri kepada empat makanan snek hari permainan yang paling banyak diminta: Sticky Baked Chicken Wings dengan sentuhan Korea, Lentil Perancis dan Cili Hominy, Mini Twice Baked Potatoes dan Roasted Mushroom dan Kale Pizzette.