Starry, Starry Night
Giada De Laurentiis menganjurkan pesta koktel bertemakan bintang yang termasuk ahli astrologi untuk menghiburkan tetamu. Pada menu terdapat makanan kecil seperti Kurma Bacon-Balut Rangup, Crostini dengan Ricotta dan Kuki Amaretti Coklat.