Bursting at the Seams
Tarek dan Christina di luar bandar apabila mendapat petunjuk di sebuah rumah di La Mirada, CA, jadi mereka membeli tanpa melawat. Christina bimbang rumah itu bermasalah, tetapi Tarek percaya risiko besar datang dengan ganjaran besar.