Infringing Flip
Seorang penjual mencari rumah tiga bilik tidur, dua bilik air di Garden Grove, CA. Rumah itu sudah mempunyai pelan lantai terbuka, tetapi bilik tidur tambahan dengan permit yang tidak sah mungkin menjejaskan sebarang potensi keuntungan.