Flipping and Dating
Tarek dan Christina merancang untuk melihat hartanah di Diamond Bar, CA. Tetapi apabila Tarek tergesa-gesa pergi untuk dating, Christina tidak henti-henti menyindirnya dan pertengkaran antara mereka boleh menjadi penghalang keuntungan.