Pigeonhole Flip
Tarek dan Christina menerima rumah yang penuh dengan kejutan di Santa Ana, California. Mereka berusaha untuk memodenkan rumah sebanyak mungkin untuk menarik minat pembeli zaman moden, tetapi dengan setiap cabaran datang lebih banyak masalah.