Post-Purchase Problems
Tarek dan Christina mendapat petunjuk tentang rumah yang besar dan sebahagiannya telah diubah suai di Anaheim, CA. Adakah rumah ini rumah idaman pengubah suai atau isu struktur adalah yang pertama daripada banyak masalah yang akan datang?