Tri-Level Flip
Tarek dan Christina menyelak rumah tiga tingkat di Orange, CA, dengan pelan lantai bertarikh. Apabila masalah bertimbun, mereka bekerja bersama-sama untuk menyelesaikan flip jutaan dolar ini tanpa masalah.