Dark and Dingy
Tarek dan Christina menemui perubahan yang baik di Garden, CA, tetapi Christina bimbang tindakan mencubit sen Tarek akan menghalang mereka daripada membuat keputusan reka bentuk yang diperlukan untuk memaksimumkan keuntungan.