Junk-Pile Flip
Tarek dan Christina mengubahkan rumah kecil dengan masalah besar di Long Beach, CA. Dari pintu depan ke garaj, apa yang kelihatan seperti rumah yang hebat sebenarnya adalah timbunan sampah yang dipenuhi dengan halangan tersembunyi.