Midcentury Markup
Tarek dan Christina mendapat petunjuk di rumah Santa Ana, CA, dengan butiran seni bina abad pertengahan yang boleh dijual dengan harga tertinggi. Walau bagaimanapun, apabila mereka pergi membeli rumah itu, mereka terpaksa membida pelabur lain.