Road Racing Pinto Redemption!
Wagon Ford Pinto berkuasa Chevy-V8 1980 bernama Gretta telah kembali! Newbern, Cotten dan Finnegan mencuba ujian masa yang dijalankan pada penebusan untuk Gretta di sekitar laluan jalan raya selepas naik taraf ampaian dan kendali.