Minivan Drags: Meet the Momsoon
Pada tahun 90-an, GMC memberikan kita pikap dan SUV kecil berprestasi tinggi, Syclone dan Typhoon. Finnegan, Cotten dan Newbern memberikan van mini GMC sedikit kasih sayang yang sama dengan mencipta Safari emak-emak samaran turbo berkembar AWD, Momsoon.