Motorhome Wheelies!
Finnegan, Newbern dan Cotten melakukan R&D pada wheelie untuk mengetahui benda yang diperlukan untuk meletakkan tayar rumah motor GMC Kelas C 1978 di udara. Dengan bantuan Mike Mantel, mereka menyahut cabaran untuk menukar impian menjadi kenyataan.