Project Car Showdown!
Newbern, Cotten dan Finnegan mencari kereta projek terbaik dalam mengendalikan jalan berturap dan tanah melawan pesaing. Adakah Momsoon, Pinto, Funny Car, Maniata atau Mower akan menang apabila kenderaan-kenderaan ini bersaing di litar?