Drift Pinto: Ford vs. Ferrari!
Newbern dan Cotten mengejutkan Finnegan dengan gerabak Pinto 2.3L 1980 dan pelajaran drift daripada pemandu Formula Drift pro Federico Sceriffo. Mereka menambah enjin stroker 396ci dan mod suspensi sebelum menggunakan Ferrari 599 GTB 1,000-plus-kk.