Binaan ini berterusan ketika rumah motor 400 V8 mendapat caj lampau, dan Finnegan, Cotten dan Newbern cuba untuk membuat tayar GMC Kelas C '78 mereka tergantung di udara melawan pemandu roda pro Mike Mantel dan Little Red Firetruck.