Ice Racing Convertible Man-iata!
Finnegan, Cotten dan Newbern mencari cabaran baru untuk Miata '91 mereka: perlumbaan di atas tasik beku! Selepas menaik taraf bahagian belakang, mereka hadapi Persatuan Lumba Ais Antarabangsa untuk tahu jika mereka boleh bertahan dengan kelajuan mereka.