Waterless Boat Racing!
Newbern, Cotten dan Finnegan menaiki Cadillac 1974 dengan V8 472ci ke perlumbaan bot tanpa air. Di sinilah anda menambat bot ke kereta dan menyeretnya di sekitar llitar tanah sambil cuba menghancurkan bot pelumba lain.