Vette Kart vs. 700hp Pro2 Truck!
Impian ampaian kembara pada Vette Kart Roadkill yang "diubahsuai sedikit" akhirnya jadi kenyataan untuk mereka. Brad DeBerti membantu memikirkan cara untuk tidak "taco" di bahagian depan semasa mereka menghadapi trak Pro2 di litar luar jalan pendek.