Becoming a Mermaid on Roatan
Sepasang suami isteri dari Arizona meninggalkan padang pasir kering untuk tinggal sepenuh masa di pulau Roatan yang indah. Si suami tidak sabar untuk bekerja dari rumah baru mereka, sementara si isteri merancang untuk mulakan sekolah duyung di pulau itu.