Making a Splash on Utila
Pasangan dari Massachusetts mahu menikmati kegiatan bot 365 hari setahun di Utila. Si isteri mahu mencari rumah besar dengan ruang untuk lima anak mereka, sementara si suami fokus mencari hartanah di tepi laut.