Debating Home vs Condo on St. John
Pasangan dari Texas mahu jalani kehidupan bebas tekanan di Pulau St. John yang damai. Si suami lebih suka rumah sebuah jadi anjing mereka Barley mempunyai ruang untuk berlari, tetapi si isteri suka idea kondominium yang penyelenggaraannya terjaga.