Girls Just Want to Have Fun on Aruba
Seorang pelajar muda dari California ingin membeli rumah di Aruba yang juga boleh disewakannya. Ibunya membantunya dengan pembelian, dan mereka sedang mencari rumah dua bilik tidur, berhampiran dengan bandar dan pantai, sebaiknya dengan kolam renang.