Cooking Up a New Chapter on Anguilla
Pasangan yang baru berkahwin sedang mencari rumah yang berbeza di Anguilla. Mereka menyukai pemandangan dari rumah mereka sekarang, tetapi mereka mahukan sesuatu yang lebih terkini yang menawarkan privasi dan potensi untuk mengembangkan keluarga mereka.