A New Family Venture on St. Thomas
Seorang bapa dan anak lelaki cari kondominium di St. Thomas dengan sekurang-kurangnya dua bilik tidur dan cukup ruang untuk mereka berdua besantai. Mereka sanggup berkompromi untuk tempat yang sedia didiami tetapi ingin mencari pemandangan air.