Mating for Life Like Ostriches on Aruba
Pasangan suami isteri mahu luangkan masa dan berseronok bersama di Aruba di rumah dengan kolam renang dan pemandangan indah. Sebagai kontraktor am, si suami mahu meninggalkan alatannya, tetapi si isteri mahu pembaikan di setiap hartanah.