Satu pasangan bersedia untuk berpindah ke Vieques dan melalui pengembaraan ketika mereka memulakan bab baru. Si isteri mahu rumah dengan pemandangan, tetapi kebimbangan utama si suami adalah mencari sesuatu yang mempunyai potensi sewa juga.