Bringing the Family Home to Roatan
Pasangan Wisconsin mencari kediaman tetap di Roatan yang cerah. Mereka ingin cari tempat dengan 3 bilik tidur untuk anak-anak datang melawat, dan mereka berdua setuju pemandangan indah satu kemestian.