Transmission Guts
Ada banyak bahagian yang berfungsi di dalam transmisi, dan seperti yang anda tahu, Fuller suka menceraikan sesuatu. Jadi hari ini, dia keluarkan transmisi untuk tunjukkan bahagian yang haus, dan memasang klac prestasi pada Chevy yang diubah suai.