SS Ten
Fuller dan Bumpus membawa S-10 yang sangat kemas dan membina dulang tersuai untuknya. Mereka siapkan sistem AC yang telah dimulakan oleh Fuller, dan kemudian menunjukkan cara mengunci bahagian belakang dan melakukan pembakaran tayar.