Impala Shell
Sesetengah kereta projek memerlukan setiap panel badan diganti, jadi Fuller dan Bumpus menunjukkan cara bekerja dengan panel logam baru pada Impala 1963. Mereka juga temui Road Runner yang berfungsi untuk berseronok.