Cadillac Blackwing
Anda masih boleh menemui manual 6 kelajuan, kereta hampir 700 hp dari kilang. Ia dipanggil Cadillac Blackwing, dan Fuller dan Bumpus membawa sebuah untuk membina pelbagai ekzos gaya perlumbaan yang boleh ditanggalkan.