BMW Bike
Fuller dan Bumpus ialah pembina motosikal yang mahir, jadi mereka mempamerkan kehebatan pada BMW R 18 milik Fuller yang lebih baru. Mereka menceraikan sebahagian besar motosikal dan membina fender tersuai dan aksen lain untuk memberikan rupa BMW vintaj.