Nice Rack
Mereka mengeluarkanstereng lama daripada Volkswagen Type 2 '66 dan memasukkan set rak-dan-pinion baru yang dinaik taraf. Kemudian semua hos MotorTrend muncul untuk melihat 20 tahun binaan Bryan Fuller di pameran Forged by Fuller di muzium Savoy.