Mom's Mustang
Jeremy membawa Mustang 1965 ibunya untuk menukar enjin V-8. Mereka akan mengeluarkan motor asal dan memasukkan 302, kemudian memasang bahagian depan untuk memberikan pemanduan lebih lancar.